Lite dalig pa att uppdatera (betyder det att jag har ett liv da? ;-)

Oj oj tiden springer alltid ivag med mig hinner inte uppdatera om allt roligt som hander i mitt liv! I tisdags var jag ledig for Mia hade Julspel med skolan (mer om det langre ner) och Tova skulle till farbror doktorn med sitt lilla ben. Hon gar ju en gang om aret och kollar att allt gar framat och inte bakat. Innan vi hade tid dar hann vi oxa med ett besok pa Svenska Kyrkan som hade lussefirande sa vi fick drick lite gott kaffe och mysa med alla andra barn och mammor. Jag pratade oxa lite med prastfrun som var sa gullig och sa att hon alltid finns dar a hjalpa om jag behover. Det kanns ju skont ibland ar det ju annars lite ensamt utan en anda slakting har.
Hos farbror doktorn var Tova som alltid i centrum lilla charmtrollet.. och vi fick mycket goda nyheter. Allt ar bra med det lilla benet och vi behover bara komma tillbaka om nat verkar skumt. :)

I tisdags morgon hade Mia julspel "Wopsy Daisy Angel" handlade om en angel som var lite klantig och aldrig kom i tid, forsov sig och glomde det mesta.. Mia var en narrator en som pratar hennes mening var "she was clumsy". Hon var jattesot och kom ihag sin mening inga problem. Sa fort de borjade sjunga de sma barnen blev man alldeles tarogd och sen kunde man ju inte sluta lipa.

Igar pa Lucia hade vi mammatraff hemma hos Christina, Adam, Elias och Peter. Vi fixade varldens godaste julbord..Jag hade forst inte tankt att ga dit for jag hade lite trakeps men jag gick anda och tur var det for det var sa gott!

Idag har vi bakat pepparkakor och tagit det lugnt..

Jo just det igar gratulerade vi Goran som fyller 25 ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback