Winter Wonderland

Idag akte vi till Winter Wonderland i Hyde Park det ar som ett mini Liseberg med barnen. Henry hangde med for han tyckte vi skulle gora nat roligt med barnen.. jag om jag ska vara arlig hade ju helst akt utan honom men man kan se att barnen tycker det ar kul nar vi gor nat allihopa och man far val lagga stridsyxan at sidan sa ofta det gar. Helst hade man val begravt den totalt men det gar ju inte just nu. I vilket fall som helst sa hade vi en riktigt trevlig dag tillsammans. Det blir val sa nar man ar pa neutral mark kanske?


Sa har nara kom en liten ekorre idag.. Mia ochTova holl pa att do av skrack.. haha


Mia satte sig pa motorcykeln jag hann ta ett kort.. sen borjade on stortlipa och ville absolut inte aka alldeles livradd sa Tova akte sjalv.. hon ar ratt vild lilla argbiggan!




Sen akte vi karusell istallet allihopa.. jag trodde jag skulle spy gick ju bara runt och runt men barnen verkade ju gilla det.






Men oj ett kort pa mig! och min alskade mossa som jag trodde jag tappat (den hade varit en svang med Malin i Sverige och semestrat under julen)



Efter ett par timmar utomhus holl vi pa att frysa till is (det ar jattekallt har just nu nej Andy inte -45 ;) sa vi bestamde oss for att ta en snabbtitt pa rean. Vi akte till Westfield som ar europas storsta shopping center, ganska haftigt. Ja du parkeringhuset ar storre an flygplatsens parkeringshus kanns ju ratt stort eller? Iaf val dar fanns alla affarer du kan tanka dig.. tva svenska P.OP och Vincent Skor.. men vi hittade billiga pyjamaser till Mia som behovde nya, ett par stovlar, ett par jeans och en hood troja.. och till Tova ett par joggingskor och en pyjamas. Sjalv fick man som vanligt ingenting. Fast jag kollade pa ett par hogtalare till min iphone men vet ju inget om det sa maste shoppa runt lite innan jag slar till. Tomten kom ju med ett litet pengapaket till mig sa det ska jag nog anvanda till att kopa nat till mig sjalv. Det tycker jag faktiskt jag ar vard!  

Jaha pa vagen hem sa hade vi verkligt stora problem att hitta bilen.. haha vi fick till och med ga och fraga nan vakt i nat informationshus vart vi skulle ga. Sa vi gar fram dar och sager lite tyst "well we parked at zone B aisle 15..... ok we have 3 zone B aisle 15 are you upper middle or lower floor? Men halla hur kan man ha 3 stycken av samma bokstav siffer kombination?? Alltsa vilket dumt system vada komma ihag zone, aisle OCH dessutom vilket vaning man var pa? Jag trodde det var upper och da skulle vi aka upp en vaning sa jag sa ok so we should go to -1 instead of -2 then? Dont ask me we dont use the lift.... ja ni helt galet, inte ens informationskillarna vet vart man ska ga.. allvarligt jag skratta hela vagen hem!



Sa har ser det ut utifran.. ja tog ett kort fran bilen kandes nastan som jag var turist!


Ikvall ar jag jattetrott ar inte van vid sa mycket frisk luft! Och Malin sov over igar natt och da blev det ju inte mycket somn mest fnitter och snack om diskmaskiner och microvagsugnar.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback