Earthquake!

Idag nar jag gick upp satte jag pa TVn for en gangs skull sov hela familjen sa jag kunde titta pa lite morgon TV.. och dar ser jag att det varit jordbavning inatt runt klockan 1am.. och tydligen varsta sedan 1984. Matte 5.2 pa skalan. Ja inte vaknade jag av den men visst hade den forstort mycket runt om i landet. Och jag som sager att det inte hander nagot har.. dar hade jag fel!

Idag ska jag packa och forsoka fa ner allas klader och annat i en vaska.. nu tar Ryanair typ £12 for en vaska sa man far snala med vad man har med sig! Sedan bar det av till Stockholm imorgon- ska bli sa roligt att traffa syrran och pojkvannen! Och de som ar sa snalla och ska sitta barnvakt at oss pa lordag nar vi ar bjudna pa inflyttningsfest hos Sara i Uppsala. 

Vi ses nasta vecka! 

Ett harligt kort pa mig och mina barn- sarskilt Tova som egentligen inte vill vara med, men hon fastnade anda! :)
image236 


Kommentarer
Postat av: Lars

Kul at ni skall hälsa på i Stockholm resp Uppsala. Hälsa till alla och ha det så trevligt.

2008-02-27 @ 18:42:08
Postat av: Mamma och mormor

Vad fina ni är alla tre, jag undrar ser jag en öppen spis eller är det en strykbräda?
Ha det så trevligt i Stockholm synd att vi inte
kan träffas..

2008-02-27 @ 21:04:57
Postat av: Sara

Ja det ar en oppen spis men den extra knacker som strykbrada ibland.. ;)

2008-03-03 @ 10:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback