Mina barn alskar parken!

image233

image234

Har ar 2 nya kort pa mina underbara barn som bara vaxer och vaxer och blir duktigare for varje dag som gar.. a de alskar parken och kunde sakert spendera flera timmar om dan dar om de fick.. men som mamma och fru har man ju mycket annat att sta i som tex diska da eftersom vi INTE har nagon diskmaskin.. lol

Har har varit kallt men soligt denna veckan men idag ar det lite gratt igen. Var ute och promenerade pa lunchen men fick kalla hander som vanligt..

I gar torsdag var jag pa mammatraff hemma hos Ylva som verkligen fatt fint hemma.. vi hade dessutom blivit uppraggade av en journalist pa Svenska Dagbladet som kom med sin fotograf och intervjuade oss allihopa. Det var valdigt intressant och det betyder ju dessutom att man "nastan" ar kandis! :) Artikeln kommer ut nan gang senare i var jag aterkommer nar jag vet mera.

I dag fredag sa har jag och Mia och Tova varit pa ett nytt cafe som heter Coffee and Tease som ligger i Wheatstone. Dar finns stora harliga skinnsoffor som vi vuxna kan sitta i och en massa leksaker for barnen att leka med. Vi traffade Cecilia och Emil dar och stannade i 3 timmar och bara lekte och lekte. Nu har bada tva barnen somnat sa for en gangs skull later jag dem sova en liten stund. Sen ikvall ska vi hamta Helen eftersom Henry ska ut pa middag med jobbet och Ebay.. i helgen har vi barnen sa det blir besok hos Henrys mamma och pa sondag blir det nog bara slapp!

Kommentarer
Postat av: Andreas/Shauna/Ella

Jag Kanske skulle kunna byta varat -40 graders vader mot erat "kalla vader" for varan diskmaskin ??? (Skrattar)

2008-02-21 @ 04:31:13
Postat av: Lars

Har inte ni haft storm i helgen? Här var det ett rysligt blåsande med översvämmningar som följd.
Skönt med en dag i parken om det är vår.

2008-02-24 @ 23:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback