Vecka 7 ..All you need is Love..

Ah jag alskar varen i London, a sa harligt och ljust och varmt, redan nu i Februari! I var tradgard har vi fatt upp varlokar redan (alltsa nan slags blomma, ar det, tror det ar varlokar.. ar inte sa inne pa det har med tradgard annu.

Onsdag
Vi har bokat en resa till Stockholm och kommer 28 feb - 2 mars sa passa pa a boka garna in en fika med oss! :)

Tisdag .. stora ord for ett litet barn!
Sofia tog barnen till Hyde Park igar och nar jag kom hem sa slutade Mia inte prata om Hyde Park.. "ah mummy the park is huge" tyckte jag var sa roligt, a sa engelskt, sjalv sager man val aldrig "huge" kan inte ens uttala det pa ratt satt. Anvander alltid big eller large.. ha ha snart kommer man fa hora att man inte kan snacka engelska riktigt! Men man far vara glad att ens barn hittar brett ordforrad utan foraldrarnas hjalp.

image232

Mandag
Jobbar och fryser idag funkar inte varmen alls.. tror ni man kan stamma jobbet for "frusen kropp" eller nat?

Kommentarer
Postat av: Andreas/Shauna/Ella

Jag tycker inte att du ska prata om "var" for vi har - 29 grader just nu !!! Fast jag antar att vi kommer att ha "var" pa sondag for da kommer vi ha +1 grader :), sa det ar ju 28 grader varmare an nu !

Postat av: Lars

Vår har det ju mest varit hela hösten/vintern.
Tja i varje fall grått o eländigt.
Härliga bilder på barnen. Här har vi +4 grader.
Snödropparna blommar o krokusen sticker upp. Flyttfåglarna har i många fall inte ens gett sig av.

2008-02-16 @ 23:02:24
Postat av: Sara

Ja.. fast nu har vi kallt igen sorgligt nog men det ar som du sager det har varit konstigt vader hela aret! Fast sa lange solen lyser ar det ju harligt.. och det gor den idag! :)

2008-02-17 @ 11:13:41
Postat av: Lars

Bilden är verkligen härlig.

2008-02-19 @ 21:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback