Om Du Lamnade Mig Nu

Om Du Lamnade Mig Nu- Lars Winnerback (min absoluta favorit)


Jag skulle vakna mitt i natten och ga upp och ta en lang promenad

Jag skulle lata blicken mota andra ogon i en frammande stad

Jag skulle inte ha sa brattom med att traffa nan ny.. jag ar ratt mycket med mig sjalv, precis som du

Jag skulle andas i det tomrum som blev over om du lamnade mig nu


Jag skulle sitta pa ett tag mot Paris och lata Stockholm va

Jag skulle fa den tiden over for mig sjalv som jag sagt att jag vill ha

Jag skulle unna mig a dromma hundra mil genom Europa om en framling lika tillitsfull som du

Jag skulle prova mina lappar mot nagon annan om du lamnade mig nu


Jag skulle kunna leva utan den dar blicken som far mig ur balans

Jag skulle sakna den dar stunden som vi har nar vi tillslut har blivit sams

Jag kanske skulle soka upp kontakter som jag tappat som jag varit med forrut nanstans

Jag antar det finns nan du skulle ringa om jag inte fanns


Jag kanske skulle leta upp nan yngre som en fjader i hatten

Det skulle bli for tomt om ingen fanns dar som varmde mig i natten

Men jag skulle aldrig ha talmod nog att bli forstad.. ingen kanner mig sa val som du

Jag skulle fastna i min ensamhet igen om du lamnade mig nu


Kommentarer
Postat av: Jenny Wegstedt

Åh ja eller hur...sjukt bra..

2008-01-08 @ 18:03:46
Postat av: Sara

Fullkomligt alskar... :)

2008-01-08 @ 21:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback