Vecka 3

Helgen
Lordag var vi hemma hos Henry kompis och fixade deras dator. Luigi ar italienare och lagade supergod mat till oss pa kvallen.
Sondag tog vi det lugnt.. gick ner till broadway och handlade mat och sen hem och myste utanfor oste regnet ner..

Onsdag Torsdag Fredag 
I  onsdags var jag pa jobbet som vanligt.. var ute och kakade lunch pa Nandos jobbet betalade sa mumsigt och gratis.
Torsdagen spenderade jag morgonen med att stada hela huset.. det ar min staddag och tvattdag sa barnen fick kolla pa typ 3 filmer pa TV under tiden jag holl igang. Men sen var det fint och stadat och alla klader var rena. Da fick vi besok av Wendy a Jack a tvillingarna Ben & Charlie och sa Cat & Ava. Vi kakade kladdkaka och snackade en del nar barnen lekte snallt.
I fredags akte jag och Cat (a barnen saklart) till IKEA och inhandlade en kladhangare till hallen. Kopte en massa mat mmm sa gott. Nar vi kom ut till parkeringplatsen sa hade en stor j-vla jeep parkerat jamte mig tyvarr inne i min parkeringsruta! Sa jag kunde inte komma in i bilen vilket var valdigt irriterande. Nar vi antligen kom in i bilen igen sa akte vi hem till Cat och byggde hennes lada som hon kopt och jag som IKEA expert byggde ju ihop den men det blev fel..  ha ha ha sa efter ett par svettiga minuter fick vi till det och tur var val det eller sa hade man val fatt hora det resten av livet!
Vid 6pm kom Sofia hem till oss och vi snackade skit nar vi vantade pa Henry. Nar han kom gick vi pa bio Charlie Wilson's War. Den var bra och det var kul att komma ut lite.

Tisdag.. uppdatering fran sjukstugan
Henry mar lite battre och hostar inte lika mycket- skont. Mia ar fortfarande forkyld men det verkar som den varsta stormen har lagt sig. Jag och Tova mar bra vi ar starka tjejer vi! Sager jag nu... ;)
 
Mandag.. lilla sjuka familjen
Jag sitter pa jobbet men hemma ligger Henry och mar kass och inatt blev Mia oxa sjuk. Hon har en svar forkylning men ingen feber sa vitt jag vet annu. Men hon var uppe inatt och kunde inte sova. Nar hon vaknade sa hon att hon hade dromt att vi skulle aka till Sverige nu pa morgonen och sa fnittrade hon. Jaha det var ju jattelustigt! Ibland undrar man var de far allt fran..

Annars sa sitter jag i valet och kvalet och funderar pa om jag ska kopa en diskmaskin eller inte.. svart val! (Ha ha egentligen inte eller hur!!)

Den har bilden har jag pa min desktop.. jag gillar den starkt!

image228


Kommentarer
Postat av: Lars

Det var verkligen en bra bild. Krya på er.

2008-01-14 @ 16:45:30
Postat av: Mamma

Hälsa Henry att han kryar på sig.

2008-01-15 @ 08:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback