Vecka 4

image229

Onsdag
Nu ska jag snart hem och packa, stressa, bada barnen, lagga barnen, ata, duscha, kolla sa jag inte glomt nat, stada lite, tvatta lite, ge lite tid till Henry, forsoka sova kommer sakert inte ga for man vet att man ska upp 4am!

Ses nar vi ar tillbaks!

Tisdag
Direkt efter jobbet akte jag till doktorn och hamtade Henrys recept pa tabletter for hans hosta. Hoppas verkligen att det blir battre for jag kan inte sova- sjalviskt jag vet dar ligger han och hostar sa han blir bla i ansiktet (eller ja det kan han ju inte bli men ni vet vad jag menar :) Annars sa ar vi alla lite battre och ser som sagt fram emot Sverigeresan.

Mandag
Idag var jag hemma fran jobbet.. helt slut efter att Mia var vaken i 2 timmar och sedan borjade Henry hosta. Inte sa himla kul.. plus att jag har akt pa forkylning sa nar klockan ringde vid 6am trodde jag att jag blivit overkord av ett tag! Nu kommer vi snart till Sverige.. Mia och Tova pratar om det varje dag.. a vad de langtar.. :)

Kommentarer
Postat av: Lars

Kul att dom längtar.
Hoppas att ni mår bra.

2008-01-23 @ 16:30:49
Postat av: Sandra

Hej hej,gick resan bra? har startat upp en ny blogg nu :) www.sandrap7.blogg.se får väl se när ja kan skriva första inlägget men d kommer iaf :)

kram

2008-01-27 @ 21:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback