Busy Life

Idag vaknade vi alla av att Mia blev sur for jag rakade hjalpa henne att ta av sig sin bloja och sa gallskrek hon i 30 minuter minst! Jag stangde in henne pa min toa och sa att hon bara fick komma ut om hon slutade skrika men det gjorde hon som sagt efter 30 minuter vilket kandes ratt lange vid 6.30 am.. jaha tillslut sa lag vi alla i min stora sang och kramades. Myspys. :)

Sen akte Malin & Co hem till F och halsade pa och H kom och hamtade Mia och Tova och tog dem till McD pa lunch. Da stadade jag hela lagenheten och strok tvatten- man far ju passa pa nar man ar sjalv.

Pa eftermiddagen sa akte vi hem till en av Mias klasskompisar och lekte. Det var rena himmelriket for barnen hela tradgarden var full av leksaker, hopptorn, stuttsmattor, rutschkanor ja allt. Vi hade kul och sen akte vi hem till Christina & Co och dar var det kalas for Elias sa vi sjong ja ma han leva och at god chokladkaka. Sa ringde Henry och sa att han ville ta Mia & Tova till sin auntie sa ivag igen och lamna av mig hemma och nu har barnen precis kommit hem igen.. de hade somnat i bilen sa jag och Malin bar upp dem.

Sjalv MASTE jag ju vara uppe till midnatt- Brothers & Sisters :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback