Nytt jobb kanske?

Jag var pa intevju idag och JAG FICK JOBBET.. oh la la la :) Det var val duktigt gjort? Nu ar bara fragan om jag vill ha jobbet eller inte. Det ar samre betalt an mitt jobb jag har nu och inga benefits men det ar battre lage pa kontoret och battre tider med Mias skola till hosten.. vilket innebar billigare barnomsorg och mindre stress.. sa vad gor man? Lever ett lattare liv som ar fattigare eller ett rikare liv som ar svarare?? Hmm svart val..

Mia har fatt tusen vattkoppor idag och hela kroppen ar tackt inte sa kul men hon ar duktig och blir bara grinig ibland..

Synd att min batteriladdare till min digitalkamera ar kvar hemma hos diskmaskinen annars hade jag kunnat ladda upp lite kort. Om det ar nagon som funderar pa att recycle deras digitalkamera, laptop, eller annat smatt och gott sa hor av er!

Kommentarer
Postat av: Sofia

GRATTIS TILL JOBBET även om du kanske inte tar det. Alltid skönt att bli erbjuden jobb. Och du är ju grym! Var låg detta nånstans??



stackars koppan. Hälsa.

Puss!

Postat av: Dorran

Försök att hålla ut...till slut ordnar det sig? Kramar från Moster Doris

2008-07-12 @ 21:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback