En liten tid senare..

... efter jag hade lagt in den forra texten sa kom jag ju pa att jag inte har internet.. hjalp!! och alla som oroligt har emailat mig. Jag har forsokt att svara pa sa manga som mojligt nar jag varit hemma hos kompisar. Sa svaren har sakert inte varit sa himla innehallsrika men vi har det bara bra. Tank att livet gar ju vidare anda och man anpassar sig lite mera varje dag.

Jag vantar pa uppkoppling (sitter just nu pa jobbet) och nar jag val far den sa ska jag verkligen ta mig an och skriva langa harliga innehallsrika svar till alla mina underbara vanner och min fantastiska familj dar ute! Tack for att ni finns!

image288


Kommentarer
Postat av: Lotta

ser fram emot uppkopplingen! Hoppas verkligen ni har det sa bra ni kan ha det trots omständigheterna! stor kraaaaaaaaaaaaaaam PS ursöt bild med pippi i handen .-) DS

Postat av: Sofia

Ser fram emot svar....tänke rpå er! Och oj vilken fin bild! kram!

2008-06-03 @ 09:37:18
URL: http://gerty.blogg.se
Postat av: Sofia

Ser fram emot svar....tänke rpå er! Och oj vilken fin bild! kram!

2008-06-03 @ 09:37:39
URL: http://gerty.blogg.se
Postat av: Andreas/Shauna/Ella

Love the picture :)

2008-06-03 @ 19:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback