Life goes on.. and on.. and on


Ett av korten tagna nar vi blev intervjuade av Svenska Dagbladet. Har kan ni lasa intervjun om hur det ar att vara mamma i London:
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_1311469.svd

Fortfarande inget internet hemma jag tror jag smaller av.. alltsa hur kan man leva utan internet? Hur gjorde vi forr innan internet fanns? Man hade en massa brochyrer, tidningar, telefonkataloger, listor med info.. ja nu for tiden ar man alldeles for van vid att bara klicka pa en knapp och fa upp hur mycket information man vill och behover. Ja ja den goda nyheten ar att jag forhoppningsvis far uppkoppling pa fredag. Yippie!! Isf sa blir det uppdatering redan pa fredag kvall.. :)

Jag och tjejerna borjar sakta men sakert att skapa vart egna liv med vara nya rutiner. Storsta saknaden ar varan bil, men jag forsoker se det positivt man far mycket mera frisk luft nar man maste ga overallt och barnen far mera motion- OCH aven jag sa kanske kan ga ner ett par kilon innan badsasongen!

Sen har vi ju inte haft TV pa ett tag eftersom jag som aldrig haller pa med sana tekniska saker (det ar ju det man har mannen till eller??! :) hade satt in antennen i FEL uttag.. ha ha ha kan ni tro att det ar sant eller??!! Sa nar Henry kom forbi en dag och hamtade barnen sa fixade han det och sa typ att jag aldrig kommer klara mig utan honom. Men det vet vi ju alla att jag visst kommer och vi har ju klarat oss i 3 veckor med en myrornas krig TV. Man lar sig leva med det man maste.

Den har veckan borjar Mia & Tova pa dagis, de ska ga pa samma avdelning som deras kompis sa det ar bra nu i borjan nar allt ar nytt. Jag lamnade av dem i morse vid 7 (tidigt jag vet) och de var helt ok, inga tarar och de sa bara "bye bye mummy" och "see you later" sen sprang jag till jobbet. Vi far val se sen hur det gar men jag tror det kommer vara bra for Tova iaf att fa kanna pa livet med regler och oxa att fa vara med barn i sin egen alder. Forra veckan pa inskolning sa hade hon tydligen argt sagt till en av lararna: "I don't want to go to school" Jag kan riktigt se det framfor mig en arg liten Tova..


Tova fragar ofta mig om vi ska ga till Topsy Turvy med "Fia & Jonatan"  nar kommer ni??

Kommentarer
Postat av: Lars

Skönt at se att ni har det bra. Artikeln i tidningen var trevlig. Hälsa barnen. Kramar.

2008-06-10 @ 16:37:21
Postat av: Malin

Ja livet går vidare så är det bara. POP rean börjar på Torsdag. Ses på Lördag Kram M

Postat av: Doris Almén

Hej! Artikeln i tidningen var görbra! Yes the life must go on! Tänker på er! Kramar moster Dorran

2008-06-12 @ 22:30:53
Postat av: FIA !!! =P

KOMMER SNART!!!!!!!!!! Topsy turvey låter toppen!

Tänker på er

2008-06-12 @ 23:53:34
URL: http://gerty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback