Midsommar

Inlaggen blir inte langa och manga just nu fortfarande inget internet.. alltsa det bredbandet jag skulle ha blev avbokat eftersom jag inte kunde ha Sky TV sa da fick jag surfa runt efter ett annat och hittade ett sa nu vantar jag bara pa att grejerna ska skickas till mig och sedan blir jag forhoppninhgvis uppkopplad.. men hall inte andan for lange jag tror det forst nar jag ser det.. Har kommer lite uppdatering av den senaste veckan:

I fredags sa akte jag, mina 2 barn, Jessica och hennes 2 barn hem till Cecilia som precis fatt en liten Felix och halsade pa.. Ah han var saaaa gullig och Tova blev helt foralskad i honom. Hon satt med honom i sina armar och strok hans har och klappade i sakert 30 minuter. Det var sa sott! Vi fick god lunch och hade trevligt och Cecilia sag sa frasch och pigg ut.. :)


Emil & Felix

Sen akte vi direkt till Brent Cross dar Polarn & Pyret hade rea och jag hade ju fortfarande presentkort som maste anvandas upp innan 30 Juni sa jag passade pa. Mia ar lite jobbig att handla med dock- allt jag visade henne var for blatt, for randigt, for rutigt, for coolt osv osv.. men tillslut sa hade hon plockat till sig: En rosa & vitrandig klanning, ett par gula shorts med matchande gult & blatt linne, en vit t-shirt med gula stora blommor, och matchande knastrumpor. Tova fick saklart precis samma annars blir det ju brak. Sa snart jag har internet ska jag forsoka att ladda upp lite nya kort pa mina sota barn i matchande sverige klader!
Pa Brent Cross traffade vi Cat som kopte en ny scooter till Mia till hennes fodelsedag (den gamla gick ju sonder) och sen lyckliga Mia fick ga till Topsy Turvy och leka i ett par timmar nar jag och en sovande Tova fortsatte att kolla pa rean.

Sedan i lordags sa var det ju Svenska Midsommar for oss har i London. Malin & Cecilia hade fixat midsommar fest for oss i en park i narheten.. men pa morgonen sa sporegnade det saklart sa vi flyttade fram festen till 3pm sa forst pa morgonen fick Mia & Tova aka hem till sin pappa ett tag och leka me honom. Under tiden packade jagvar vaska med en pvc filt, regnjackor, fleece filtar etc etc. sen tog vi bussen till tuben och tuben till parken.. Tova alskar att aka tuben.
Men vi hade tur inget regn och verkligen supertrevligt att traffas och fira midsommar tillsammans i parken. Vi dansade runt midsommar stangen och vi spelade brannboll. Tank om vadret hade varit soligt och 30 grader varmt.. nasta ar kanske!


Dar kan ni se Mia och mitt huvud.. Tova vet man aldrig riktigt var man har henne fast jag tycker mig se hennes fot.. ;)

Har nedan ar ett kort pa min brors midsommarstang ha ha snacka om skillnad! Och vi kan inte ens skylla pa att vi inte hade tid for vi har barn.. det har ju han oxa.. Duktigt brorsan! :)


I sondags sa hade jag lovat Mia & Tova att vi skulle aka a bada i badhuset sa det gjorde vi. Det fanns tom vagmaskin sa det var ratt sa coolt. Sen kaka vi lunch pa McD och sen hem snabbt och bytte om for att ga pa party. Dar fanns det karaokemaskin. Tova (och jag ;) sjong hogt "Mamma Mia" medans Mia mestadels tittade pa.

Nu ar det mandag igen och jag sitter pa jobbet och langtar ut till parken.. Ha en trevlig vecka!

Kommentarer
Postat av: Sofia

ÅÅÅÅH VAD JAG SAKNAR ER! Så kul att höra om eran midsommarhelg! Och hälsa till barnen och sen såklart till Cissi och Felix!!! Vad kul!



Åh blev så glad nu när jag läste ditt inlägg. Godnatt vännen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback