No Second Chances

Kan man fa en andra chans och gora om allt hela livet kanske? Jag ligger och vrider och vander mig och tanker och tanker och tanker.. vad ska de bli av mitt liv nu da? Ska jag sitta har och ruttna bort i en liten lagenhet i England?

Den har veckan gick snabbt... i torsdags hade Mia fun day pa sin skola sa jag, mia, ova och ava ake med skolbussen till en park i narheten och dar var det en massa roliga saker, hopptorn, face painting, en farm med djur, brandbilar, polisbilar och disco buss. Vi traffade Christina & Elias och aven Lina & Sally och sedan motte vi upp med Melissa & Holly. Barnen var sa snalla alltsa jag fattade inte att typ hela kommunen skulle vara dar sa det var ju ratt hektiskt med 3 barn.. men som sagt de var saaa snalla att det vara rena barnleken. Det enda missodet som hande var nar alla 3 hoppade runt i hopptornet och luften gick ur och det foll ner over barnen.. oj oj oj ganska laskig men det gick bra vi fick upp det igen. Pa vagen hem sa fick vi kopa glass av glassbilen (i engelska glassbilen far man kopa mjukglass tro det eller ej- det kallas Mr Whippy fyndigt) och sen tittade Melissa och Holly in och vi umgicks till kvallen.

Pa fredag morgon hade jag ava igen och vi akte till kommunhuset for att lamna in ett par papper. Pa vagen dit somnade Tova i vagnen vilket var valdigt konstigt men hon fick sova ett tag klockan var ju anda bara typ 10am. Sen akte vi och hamtade Mia och eftermiddagen spenderade vi (Cat jag och alla barn) pa Coffee & Tease fast alla 3 barnen var typ trotta, griniga och otacksamma. Pa kvallen kandes Tova varm och hon somnade utan problem vilket var konstigt for annars om hon sover under dagen ar det kort.

Pa lordagsmorgon sa ake barnen och jag hem till Henry och stadade for att vi skulle ha visning av huset och  sa kom snalla Malin forbi och hjalpte till att passa barnen nar vi hade 2 familjer som kom och kolla. Efter det sa tog vi alla barnen upp pa promenad till en skola har i Mill Hill som hade school fair och nar vi hade varit dar ett tag sa markte jag att Tova hade lite konstiga utslag men det var typ ett par stycken sa tankte det var val nat myggbett eller nat.. men typ 5 minuter senare sa upptacke jag typ ett par 20 till sa jag bara nej det ar vattkoppor.. sa stackars lilla gullugen nu har hon fatt "Chicken Pox" men som hon sager sjalv "I am not a chicken I am Tova"

Idag sondag var jag pa Brent Cross var tvungen att byta en sak och tittade in pa Polarn och Pyret som har super rea. (Min alskade van tusen tack!) sen hem till Henry som skulle umgas lite med barnen han hade faktiskt lagat mat till oss som var god. Synd bara att han inte lagade lite mera mat nar vi var tillsammans.. Barnen sover jag har kollat pa finalen i fotboll och nu vantar jag pa ett nytt avsnitt av Brothers & Sisters.. varje sondag kvall MASTE jag vara uppe till 12 tank jag kanner mig alltid helt bakfull pa mandagar pa jobbet ha ha ha livet som mamma man blir bakis av att vara uppe for lange! ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hur gick visningarna av huset??

Har Henry flyttat ut nu?



Vad sött och typiskt Tova att säga "Im not a chicken, Im TOVA!"



Jag brukade skoja med henne om att hon var en tiger och då sa hon precis likadant =) HAHA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback