Utmaning

Jag har blivit utmanad av Sofia gerty.blogg.se
Sa här kommer mina svar...

1. Vad gjorde du för 10 år sen? Spelade basket i ligan och jobbade som gympalarare arskurs 4-6

2. Vilka fem saker finns på att göra listan idag? Sitter ju pa jobbet sa borde val skriva ner nat trakigt som.. posta brev, invoicing, ringa samtal, knappa pa tangenterna, sortera papper ha ha men jag tanker skriva istallet: ata en god hemmagjord sallad till lunch, blogga lite mera, hamta mina barn hos Cat och dricka kaffe och sen titta pa nytt avsnitt av Brothers & Sisters  

3. Godis jag gillar: Allt svenskt godis- skicka garna en pase min address ar... ;)

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär: Ah hur langt far man skriva... dessutom kanske jag redan ar miljadar for jag spelade pa Lotto i helgen... jag skulle resa och halsa pa min bror och traffa min brorsdotter for forsta gangen. Sen skulle jag ta barnen till Disneyworld (de pratar om Disneyworld hela tiden och alla plan gar dit nu och INTE till Sverige!) Sen skulle jag kopa mitt dromhus i Mill Hill, ett sommarstalle i Sverige och kanske nan annanstans i varlden oxa nar man anda ar igang, en supersnygg bil, satta in MYCKET pengar till barnen pa ett konto och betala for privatskola.. sen skulle jag unna mig sjalv en massa lojlig strunt typ klippa mig, pedikyr, spa helg, shoppa jarnet ja ni vet! Men om man blev miljadar sa ska det val racka till lite sant oxa eller?? ;)

5. Städer/orter som jag bott i: Varberg, Kinna, London

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback