Det senaste

Torsdag a Fredag a Lordag..

Torsdagar brukar vi ju ga pa mammatraff men denna veckan kunde vi inte ga for det var langt bort och Mia skulle hamtas i skolan sa vi stannade hemma och Jessica och Tia kom och halsade pa oss och vi fikade och barnen lekte a hade trevligt. Sen hamtade vi Ava fran dagis Kat skulle traffa maklare. De kopte sitt hus for 7 ar sedan for £350000 och nu ar det vart £600000.. otroligt! Pa eftermiddagen akte vi hem till Cat och Ava ett par timmar.

Fredag var en lang dag jag var pa mote i ett par timmar sa Cat passade snallt mina barn och Christina hamtade Mia fran skolan. Vad skulle man gora utan vanner alltsa?? Efter motet traffade jag upp med ganget i parken och dar var Wendy tvillingarna och Jack sa alla barn lekte tillsammans. De hade jattekul. Sa gick vi alla hem till Cat & Ava och kakade middag och badade och sen kom Henry och hamtade oss.

Pa lordag morgon (typ klockan 9!) fick jag ett sms av Cecilia som var pa ett softplay stalle sa vi akte dit en stund och traffade deras familj.. sen akte vi hem kakade lunch och sa kom Ava en stund vi skulle passa henne nar Rob & Cat akte for att titta pa ett hus. Sa akte vi till ASDA och shoppade lite.. det ar billigt och bra. Sen lagade jag kyckling och ris och nu vantar jag pa melodifestivalen ska kolla pa natet..

En rolig konversation mellan mig och Mia:
Sara pa svenska: "Mia imorgon nar du gar till skolan sa kan du saga till dina larare att du mar battre" (hon var hemma fran skolan en dag forkyld)
Mia med en rost som tyckte jag var ratt sa jobbig: "But mummy.. I cant say that to my teacher. They cant speak swedish.."
image248

Kommentarer
Postat av: Lars

Underbart Mia vilket härligt svar.

2008-03-16 @ 12:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback