Ett eller flera barn

I mandags var vi ju egentligen pa vag hem till Christina & Co men tyvarr sa hade hennes pojkar fatt magsjuka sa det var ju inte direkt nat man ville ga a fa.

Sa vi gick ut en promenad med tjejerna, just nu gillar de att vara ute och ga en hel del. Det ar ju schysst.. man vill ju inte att ens barn ska bli sadana dar soffpotatisar som bara ligger och kollar pa TV.

Sen akte vi faktiskt till Topsy Turvy (ett inomhus softplay) med barnen for vadret var inte sa himla harligt.. men sa hade typ 200 andra familjer oxa tankt sa det var smockfullt med barn, mammor och pappor.
Det var ett tag sedan vi var dar sist jag och barnen och forra gangen var jag tvungen att springa runt, upp & ner overallt med dem for de var radda? Ja, fraga inte mig hur de kan vara radda pa ett softplay.. men denna gangen till min stora surprise klarade de sig sjalva! Mia var sa gullig med Tova och hjalpte henne att klattra upp nar hon inte nadde upp. Det ar da man blir glad att man faktiskt skaffade 2 barn och inte bara 1..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback