Langfredagen

image255
Jag och Tova busar :)

Langfredagen var det dags for project diskmaskin.. japp vi ar agare av en superfin bankdiskmaskin som jag hittade pa Gumtree (typ blocket) och inhandlade fpr £50. Det var ett fynd eller ja vi far val se nar vi kopplat in den och kort forsta disken om den verkligen funkar! Haller tummarna.. nervost..

Sa vi akte ivag till en affar dar vi trodde vi skulle hitta en langre slang och en annan grej som jag inte vet vad heter. Fast den affaren var fel affar sa vi akte till en annan tillslut hittade vi alla grejer vi behovde. Nu har jag precis lamnat Mia hos Ava och jag och Tova ska leka med dockor medans Henry (som han sa jag ar man och det ar jag som ska gora sana saker sa jag ar portad!) fixar diskmaskinen. Ska lagga upp en bild sa snart det ar klart..

Kommentarer
Postat av: Andreas

Det ser ut som om du har permanentat ditt har Sara..... Kommer du i hag nar du hade permanentat har :) vilken tok nit :) fast det var ju 80-talet sa vad kan man gora......

2008-03-21 @ 18:00:00
Postat av: Sara

lol nej det var inte latt att vara barn pa 80-talet!

2008-03-23 @ 11:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback