Paskhelgen

Paskafton- Vi har precis haft egghunt har.. Helen, Mia och Tova tyckte de var supergott. Nu nar man ar vuxen sa far man ju inget sjalv. Taskigt! Men jag snodde saklart lite fran barnens.. hi hi
Annars sa madde jag lite daligt idag.. kanske en forkylning sa jag tog det lugnt och Andreas du kommer inte tro det ar sant! tittade pa TWO and a half MEN serie 1-5 visas den har helgen sa det gar hela dagarna. Och jag maste erkanna det ar inte sa tokigt.. ;)

Paskdagen- Det snoar! Mia trodde inte det var sant. Hon sa "Mummy it is snowing just like in Sweden" Att hon fortfarande kommer ihag det var ju forra aret vi var dar och det snoade.. Nu ska vi ta pa oss och ga ut och promenera jag och barnen. Henry stannar hellre hemma och stadar. Det erbjudandet tar man ju garna!

Var tradgard i snoyran
image258

image259
Fotograf: Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback