Saker jag ar stolt over...

..... och nu pratar jag inte om mina egna barn for en gangs skull! Forvanade? ;)

STOLT 1
Jag har en brorsdotter! som heter Ella, som bor i Canada, och ar hur gullig som helst.. jag ar Faster det har jag kanske skrivit forrut har men det kan jag val skriva igen eller? Men det jag ar mest stolt over ar min bror Andreas som ar sa duktig och lugn och verkar klara det har med att vara Pappa med varldens latthet. Han ar en san dar "hands-on dad" som alla vi mammor vill att deras man ska vara som!
www.ellashomepage.blogg.se

image36

image26


STOLT 2
Alltsa min syster (egentligen plastsyster men det ar en varldslig sak som Karlsson sager!) Sandra has joined the Swedish Army! Alltsa hon gor lumpen! Och enligt bloggen http://www.sandrap7.blogg.se/ sa gar det alldeles fortraffligt. Jag ar impad och som sagt stolt och tyckte jag borde namna det har.

Nordin och sjöström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback