Uppkopplad med Sverige

Melodifestivalsfantasten Sara tvingade sin kara partner som ar sa duktig pa datorer och sadar att koppla in laptopen till var TV sa att jag kunde titta pa LIVE svensk TV- melodifestivalen finalen! Sa dar satt vi bada tva och kollade, fick oversatta en del skamt for Henry men annars sa var val de flesta bidragen pa engelska anda.. lite besviken pa vinnaren tycker den later som alla andra bidrag plus hon ar lite for mycket Charlotte- min favvo var ju Sanna med Empty Room och Mia & Tova alskade Amy Diamonds bidrag. De kan hela laten och dansar precis som henne. Jag onskar jag hade en filmkamera! Ni skulle verkligen skratta om ni sag det! :)

I helgen har vi annars mest tagit det lugnt.. var och kollade pa en sadan dar bankdiskmaskin som Isabelle har.. kostar runt 4000 kr lite dyrt tyckte jag sa nu har jag kollat pa gumtree och hittat 2 begagnade som jag ska kolla pa idag.. som bara kostar £50 sa det tycker jag var valdigt duktigt av mig.

Vi var och halsade pa Henrys mamma i sondags och hon gjorde lunch till oss. Mia var pa daligt humor det ar hon varje gang vi gar dit sa borjar bli lite smajobbigt. Man vill ju att ens barn ska vara pa sitt basta humor och sitta angalikt och saga "yes mam" nar man ar hemma hos svarmor.

image250

Kommentarer
Postat av: Lars

Tjejerna är jättesöta. Have a nice easter.

2008-03-17 @ 21:40:08
Postat av: Conny Ray(Falkenberg)

Hos mig kan du få köpa en ny bänkdiskmaskin för 3000:- Elektro Helios DC4024.

2008-03-18 @ 12:09:11
Postat av: Sara

Fast det ar ratt stor skillnad pa 600kr och 3000kr annars hade jag garna kopt en sprillans ny en!

2008-03-18 @ 14:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback