Helgen

Jaha det blev ett fodelsedagskalas iaf idag.. vi var hemma hos Isak och firade hans 1ars dag. Verkligen ett trevligt party och maste saga att barnen kom valdigt bra overens.. tycker mig inte kunna komma ihag ett enda "grat brak" som jag kallar det. Jag satt och drack gott vin och bal och at mumsigt god pastasallad. Sedan akte vi hem och Tova kom till mig vid 6.15pm och sa att hon ville lagga sig.. hander aldrig med Tova. Nu sover bada barnen och sjalv ska jag kolla pa Lost och sen blir det sangen for mig med. Mia ar pa battringsvagen men kliar over hela kroppen och inget hjalper direkt. Har fatt klimedicin och lotion fran doktorn men vet inte om det egentligen hjalper. Men men varje dag som gar blir det val lite battre antar jag...

Ny vecka imorgon och formodligen IKEA pa tisdag kvall.. jag som alskar IKEA kan spendera typ en dag i veckan dar. Innan jag flyttade utomlands var jag nastan aldrig pa IKEA men nu sa ar det ett av mina favorit stallen.. borjar kanske bli gammal.. ;)

Har ar lite bilder (som jag snott fran Cecilias blogg ;) fran dagens party och pa barnens svenska kompisar:












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback