Sjukstugan

Jaha dag nummer 2 (Henry var hemma med barnen i gar jag var tvungen att jobba) for mig med ett jattesjukt barn Mia och ett jatte friskt barn Tova. Instangda i ett hus och ingen kommer och halsar pa. Vi far ju inte traffa nagon eftersom Mia smittar. Jattekul! :( Och tank er Tova hon har fatt "Cabin fever" sager Cat och sakert jag oxa! Men har fatt en hel del gjort sa som tvatt, stadning, organisera med mera.

Mia mar lite battre men det kliar sa pa kroppen och hon har fortfarande lite feber och ont i magen och pa tungan. Imorgon hoppas jag att hon mar battre och att medecinen borjat ta kal pa hemska sjukdomen!

Sa inte mycket hander har just nu.. stadade i garaget och hittade ett par hogtalare till min laptop sa nu skralar James Blunt for fulla muggar i hela huset. :) Och en och annan Lisa Ekdahl lat..

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag lider med dig gud så jobbigt... men snart får ni gå på kalas. KRam

2008-05-15 @ 20:48:56
Postat av: Sofia

Stackars er i sjukstugan. Tänker på er och hoppas att ni snart är friska och krya!
MASSA KRAMAR!!!!!!!

Postat av: lotta

krya pa er! eländigt när alla är sjuka!!ha en bra helg!

2008-05-16 @ 11:28:19
URL: http://www.gottablandat.wordpress.com
Postat av: PiM

åh, & här satt jag & tyckte synd om mej själv för att jag inte pallar städa - stackars er - kry på er & hoppas ni får en mysig helg ... Du kan juh alltid prova & baka mina superdupergoda cookies!!! Ha det PiM

2008-05-16 @ 11:33:19
URL: http://fyraprinsarojag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback