The only way is down...

...if she had wings she would fly away.. and another day God will give her some..

En musik som jag gillar ar den som James Blunt sjunger. Jag vet inte men det ar nat med hans engelska sexiga rost som jag tycker ar sa skon. Sen gillar jag sa klart det han sjunger om oxa. Alltsa frasen ovanfor kanns sa hoppfull pa nat satt. Som om den sager att det kommer alltid en dag nar allt loser sig. Du har inga vingar nu men en dag sa far du det.

http://www.youtube.com/watch?v=Z9f0ZzVap-M&feature=user 

Kommentarer
Postat av: PiM

jag fullkomligt älskar James Blunt - har alri lyssnat på hans texter så ingående dock - trollbunden av hans sexiga röst ;) men den frasen va mysig // PiM

Ps jag har torkat in lite på min blogg Ds

Postat av: Sara

Oj nej inte blogg torka (det far jag oxa ofta) eller sa ar det som du jag blir fast i en bok och da kan jag inte slita mig! Far man fraga var du bor? Kram

2008-05-14 @ 14:31:18
URL: http://runesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback