Tillbaka i London

Ok sa var vi tillbaks i London igen.. skont att vara hemma och vi har fint vader har oxa.

Min lilla Mia har fatt scharlakansfeber och mar inte alls bra stackarn! Men vi gick till doktorn nu pa morgonen och fick penicilin. Har sager de att man maste halla sig undan fran andra barn etc. i 5 dagar men pa en svensk lakarsida sager de bara 2 dagar efter penicilinkuren startats.. vad tycker ni? Allt jag tanker pa ar att vi ar fast har i huset i 5 dagar! Hjalp hur ska det ga?? :)

SVEA
Sverige resan var alldeles underbar aven om den borjade lite sisadar med att Tova spydde 3 ganger pa planet OCH kissade ner sig! Det var ju bara att torka upp och titta forlatande pa flygvardinnorna och resten av passagerarna. Sen spydde hon dessutom 2 ganger till nar vi kom hem till mormor. Men sen var hon frisk och vi kunde ga ner till stranden och "bada" lite. Vi hade underbart vader hela tiden, rena sommaren! Sen traffade vi vanner och kakade glass mycket.. och jag fick till och med pa mig festblasan och ut och tog en drink med en kompis. Inte for att nattlivet hemma ar sa mycket att ha...

I sondags var vi pa barnkalas pa ett softplay stalle som heter N20 som ligger ratt sa nara har. Barnen var helt galna och hade hur roligt som helst. A Mia traffade en flicka som hon brukade ga pa dagis med nar hon var 1,5 ar gammal och hon kande igen henne.. otroligt vilket bra minne de har..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback