Helgen

I lordags var barnen med Henry ett tag och da passade jag pa att umgas med Malin och aka till kara IKEA.. det var lika toppenbra som vanligt. Kopte lite fina ljusstakar till bordet i vardagsrummet och en planta till fonstret och en orchide sa nu ar det fint hemma.

Sen pa kvallen sa var det bestamt att vi skulle ha sleepover hemma hos Melissa .. barnen somnade snallt efter god pizza och lite lek sa jag och Melissa kollade pa X-Factor och snackade langt in pa smatimmarna. Sen fick jag ga och lagga mig jamte Tova i en 90 sang ganska trangt men underbara Tova ror sig inte mycket i somnen sa vi sov faktiskt gott hela natten.

Sondag var slappdag.. det stadades och stroks och sant kul och nu ar det ny vecka igen. Jobb och skola och ensamna kvallar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback