Jag kom pa en sak..

..att nar man ringer till nat stalle i Sverige typ skatteverket sa kommer tantrosten och informerar "Idag jobbar 62 handlaggare med dessa samtal. Du ar nummer 85 i kon." Inte massa ursakter och forlat forlat som man alltid far har.. Det kanns ju sa mycket battre att veta liksom vilken plats man har och att det gar framat.

Har sitter man i ko och sa sager de bara "We are sorry to keep you waiting please stay on the line your call is important to us" Jaha men alltsa det ar ju sa lojligt.. hur viktigt da? Kanns ju mindre viktigt nar man suttit dar och hort tantrosten 100 ganger och ingen svarar! Ska minnas detta ar 2020 nar UK borjar med samma system som i Sverige.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha så sant...UK är verkligen efterbliven med sin pappersbyråkrati. Skumt att de är så före med typ allt annat. Världen är lite konstig.



När kommer du till Sverige nästa gång?? SAknar dig och m & t helt galet och är pank som en liten kyrkråtta men peppar mamma att vi ska till London =P Var blir julen förresten?? Ha det fint och allt kommer bli bra. Du kommer hitta en smart, snygg, underbar och rik man och du kommer bli erbjuden världens roligaste och bästa jobb och ja allt kommer bli toppen! skriv ett mail och berätta hur det är där borta i toastens land. Som sagt. Jag saknar er! xxx Sofia

Postat av: Malin

Ja fy fan varre kan det ju knappast bli, och med din sharm, dina ogon och ditt lende sa faller ju mannen som furor bara du visar dig ute. Det blir nog ditt minsta problem. Sjalv funderar jag pa att skita i diskmaskin och skaffa microvagsugn i stallet. Mindre kompakt, och tidseffektiv. Anvands bast pa helgerna, for uppvarmning av bakis mat :)

2008-11-11 @ 16:01:11
Postat av: Sara

Ni ar for gulliga.. nu blir jag alldeles varm. :) Ja micro ar nat jag inte har sa det kanske ar dags att inskaffa istallet for diskmaskin?

2008-11-11 @ 20:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback