Latsas kan man ju alltid..

Stod och vantade pa tuben pa Mill Hill East i morse och lyssna pa min ipod nan skon lat av Coldplay (ar inte det ganska bra hangelvarning pa de latarna eller?) Da dyker Xet upp och oj sa roligt att traffas och oj sa bra och trevligt.. sa rulla tuben in och vi steg pa och satte oss jamte varann. Sen satt vi dar och sa ingenting jag latsades att jag lyssande pa min ipod.. coldplay tankarna om hangel hade typ dott totalt. Hahaha
Sa plotsligt dyker annu en person upp kara underbara Cat och ah oj sa roligt vi alla har det nu alla tre och sa trevligt.. ja latsas kan man ju alltid..

..ikvall passar vi Ava eftersom Cat ar pa kvartsamtal och tank barnen latsas oxa idag.. att de ar pa semester och att min sang ar en pool. Tova ar bebisen och sa har de en hast med sig oxa.


Men sta still da!


Sa ja! :-)


Kommentarer
Postat av: Maallan

Ja herregud som att det inte racker med att ni ses varje dag ska ni ocksa pka tag tillsammans. Vi har ju ocksa den mojligheten jag och X kexet att aka tag i hop. Hittils har det inte hant. Ha det skulle vara en syn for ogat.

2008-11-14 @ 14:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback