Morgonstund ar guld i mun

Vaknade av att telefonen ringde och mina tva dottrar var pa andra sidan luren och ropade Morning Mummy!! :) Joda bada tva sov hos pappa igar natt och det hade gatt bra forutom att Mia hade vaknat av en drom men hon fick titta lite pa TV med pappa och sen somnat om. Tova sover ju som vanligt som en stock lustigt det dar hur syskon kan vara sa olika. Eftersom det var forsta gangen pa 6 manader som de sov hos pappa fick jag stanna tills de somnat, sen promenerade jag hemat. Konstigt nar jag satt dar framfor datorn igar kvall var det anda nastan som om de lag inne i sina sangar och snarkade.

Maste saga att det var ratt skont att ta det lugnt i morse och titta pa frukost TV utan tva sma troll som klagar pa att de vill titta pa deras program. Jag hade till och med tif att ta en kopp kaffe och sitta ner och ata frukost.. annars blir det lite vid diskbanken typ barnens rester..

Vad gjorde vi resten av helgen? I lordags hade vi svenska mammor traff och Adam kom och lekte med Mia de har inte traffats pa lange eftersom bada gar i skolan hinns det inte med. Det ar gulligt att se hur pojk/flicka leker och pratar tillsammans jamfort med flicka/flicka.. sen hade vi Tia, Emil, Elias och Sally over som alla ar Tovas kompisar. Vi hade trevligt. Efterat gick vi till parken en stund och fick lite frisk luft. Det ar ju lite smakallt att ga till parken nu pa vintern men man far offra sig som mamma!!

Lordag kvall var det party dags for mamma Sara sa jag forvandlades snabbt till lackerbiten Sara (konstigt hur latt det ar anda att bara andra identitet for en natt kanns lite Superman over det haha) och akte pa forfest i Old Street. Sen ivag pa lyxklubb nagon hade fixat in oss pa gastlistan. Cool klubb men maste saga att folk ar ratt sa dryga pa sana stallen. Jag foredrar var kallarklubb i Notting Hill om jag ska vara arlig. Men vi sag en hel del kandisar.. tydligen var dar 5st killar fran Man U dar (fast jag sag dem inte tyvarr annars ar ju fotbollskillar ratt sexiga! ;)

I sondags madde man ju klart som man fortjanade.. fast maste saga att jag holl mig i skinnet och drack inte alls mycket. Problemet var att jag bara sov mellan 4 och 7 snacka om somnbrist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback