Nu tar vi nya tag

Mamman till sina barn: Kan ni inte pussas lite??









Hela forra veckan hade ju barnen lov men nu ar vi tillbaks i verkligheten igen och tar nya tag.. nya jobbtider och ny nanny. Nagra forslag pa vad jag ska gora pa onsdag morgon lamnar barnen pa skolan och sen ar jag helt sjalv ledig inga barn pa 3 timmar.. en sak ar saker jag ska iaf INTE stada!!

I lordags var Mia pa barnkalas pa Topsy Turvy alltid lika populart.. fast stackars Tova hon skada sig pa tre stallen: huvudet, fingret och lappen och det fick man ju hora hela eftermiddagen..

Sondagen spenderades hemma hos Melissa & Co och det var verkligen en lyckad dag. Mia och Holly lekte med varandra i tradgarden i sakert en timme.. inte ett brak inte ett gnall. Tova hon lekte sjalv inne i Holly & Lucas lekrum som typ ar som en leksaksaffar sa det gick ingen nod pa henne. Vi blev bjudna pa middag och snalla Melissa korde oss hem.

Sen titta Malin in pa en chai te, skvaller och Desperate Housewives och sen var det kram och god natt.


Kommentarer
Postat av: Sofia

haha så söta

Postat av: jenny

men herregud! jag blir helt varm i hjärtat!

2008-11-04 @ 19:56:57
Postat av: jenny

men herregud! jag blir helt varm i hjärtat!

2008-11-04 @ 19:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback