Underbara helg

Idag ar det fredag.. sitter pa jobbet.. inget att gora, men skont fredagar ska vara lite lata dagar eller hur?! Varje fredag sa har jag och barnen fredagsmys. Da koper jag coca cola och chips till oss och sa sitter vi i soffan och myser oftast till "Alvin & the Chipmunks" barnens favorit film. Sa varje fredag morgon sa sager jag sjalvklart till barnen idag ar det fredag och vi ska ha fredagsmys och ni ska se deras leenden och hur de hoppar ivag till skolan. :-)

Ibland kanns det faktiskt lite hart for dem att de redan maste ga till skolan varje dag.. de ar ju sa sma. Fast det ar ju egentligen samma i Sverige. Dar jobbar val de flesta mammor heltid nar de val borjar jobba. Jag ar lyckligt lottad anda maste jag saga som kan jobba deltid nu under sma aren. Vi har hela morgonen tillsammans och sen kommer jag hem redan vid 4 sa vi har hela kvallen pa oss att leka och umgas.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej

Ja det ar en mycket gullig film, kanske ska jag ha fredags mys hemma hos er. Har bara sett den en gang hemma hos Ylva nar jag lag dackad i hennes soffa bakis med 2 vilda barn, skuttandes i takt. Den var inte sa gullig da.

2008-11-14 @ 14:02:00
Postat av: Sara

Haha nej da kan jag tanka mig att deras sma ekorre roster var ratt jobbiga.. ;)

2008-11-14 @ 14:22:15
Postat av: Jennie

Ha en mysig helg! Kramar från Jennie

2008-11-14 @ 18:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback