Kom hit och skram bort morkret...

Om 10 ar eller sa...

Det ar verkligen inte latt att sitta har och tanka pa hur livet ska se ut om 10 ar. Min kompis sa till mig Tank Sara hur mycket du hunnit med pa de senaste 10 aren sa tank om 10 ar till gar... jo sa kan man ju oxa tanka men da far jag angest och tanker tank om jag fortfarande sitter har ensam och knapprar pa tangenterna pa kvallarna?? Och barnen ar stora och ar ute och ranner och har blivit brakiga for att jag inte ar en bra mamma? Och tank om jag typ har borjat roka och alkoliserat mig eller nat? Och tank om jag blivit ful och fet (fetare) ... tank om jag ar jatte fattig kanske inte ens har rad att ha uppkoppling? Tank om jag inte orkar med mitt liv i 10 ar till? Jag menar tank om alla andra blir lyckliga och jag sitter har kvar....
Tank om diskmaskinen aldrig slutar att ga sonder och krangla? Varje dag ar det nat nytt som strular.. senaste var att en gammal rutten tvattmaskin har gatt och strulat men det vet man ju inte om det ar sant. Alltsa man borde val fattat det innan man satsade pa en annan sorts diskmaskin att ja svenska europeiska diskmaskiner haller langre och ar mera okomplicerade.. ja vad kan man saga? Det ar det som gor mig sa morkradd.. hur kan man valja sa fel?

Har du gjort vad du ska? Ar hon battre an jag? Ar du lika lycklig som du va? Ja det ar trist att vara den som sitter kvar har annu.. jag tal inte att se er tva tillsammans... Bor du kvar dar du bor? Jag fick ett flyttkort dar du fragade mig hur livet va?
Ja det ar inte som du tror.. du ville att jag skulle halsa pa och se vad ni har.. men jag tal inte att se er tva tillsammans... 
I dina ogon var det lattare att vara.. I dina ogon.. jag trivdes battre i dina ogon. Du sa jag vet vad du vill. Jag sa jag vet vad du tror jag tror.. bara vanta lite till sa far du tro vad du tror.. du vet vart jag bor. Du far garna komma hit och skramma morkret ..

http://uk.youtube.com/watch?v=WTIgdmkMXiY Lars Winnerback min absoluta favorit i alla lagen

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja det kunde ju alltid vara en osteuropeisk diskmaskin. Det hade nog ocksa varit ganska illa. Battre halla sig till svenska rekorderliga palitliga varumarken. Har aven hor att dom amerikanska ska vara ganska bra.

2008-11-11 @ 15:58:22
Postat av: Sara

Jassa amerikanska jo det ar kanske nat man borde testa pa.. ;-)

2008-11-11 @ 20:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback