Halloween

Idag gratulerar vi syster Anna som fyller ar Hipp hipp hurra pa hennes fodelsedag!

Antligen fick vi kla ut oss och ga och spoka.. ho ho ho.. Forst var vi pa Halloween lunch hemma hos Cecilia & Co och dar hann vi aven med lite pyssel. Nya nannyn var med och kolla in livet som svensk mamma i London. Ikvall var vi ute i minusgrader och "trick or treatade" med Melissa & Co och aven Cat & Co. Nu sover barnen och jag tankte hall i mig lite Bloody Mary och kolla pa skrackfilm.. ha ha ha  


Tova var en pumpa.. har med Sandra (nya nannyn) och Felix


Mia var en pirat tjej har pysslar vi


Stor koncentration


Tova kor hart med egen stil


Kommentarer
Postat av: Nanna

Hej! Först vill jag bara säga vilka otroligt vackra små flickor du har! What a blessing :)

Undrar lite om öppna förskolan i svenska kyrkan vilka dagar hålls den och tid o så..försökta få fram det på hemsidan men kom inte fram till nåt. :(

Jag är precis nyinflyttad i London sen 4 månader tillbaka. Bor med min pojkvän och våran 15 månader gamla son. Vilken kul blogg!



hoppas på svar!



mvh Nanna

2008-11-02 @ 01:51:10
Postat av: Sofia

ååh underbara bilder! =P Härligt att ni hade en bra halloween! Du får skicka ett mail snart! xx

Postat av: Sara

Hejsan Nanna! Tack.. :-)



Svenska Kyrkan har oppet hus/foraldrafika varje tisdag mellan 13.00-15.00. Jattetrevligt och goda svenska kanelbullar.. ;-)



Vart i London bor du? Du kan garna emaila mig pa [email protected]



Kram Sara



2008-11-02 @ 20:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback