Jessicas fodelsedag (och andra mindre viktiga saker)

Idag fyller min kara van Jessica ar sa vi sjunger som vanligt.. kanns som vi borjar bli ratt bra pa det har med att sjunga.. :)

Efter jobbet igar akte jag och Tova hem till Cat & Co och fikade lite sen hamta vi Mia och sen traffade vi upp med Jess & Co och akte allihipa och gratulerade Jessicas syster som oxa fyllde ar.. Jessica hade gjort en supergod tarta som vi smugglade in pa IKEA dar vi forst kakade middag och sen sjong vi .. folk runt omkring tittade konstigt pa oss. Vada fodelsedagskalas pa IKEA??? Ha ha ja sa ar det nar man bor langt ifran varann da far man ta vad som bjuds.
Sen shoppade vi loss lite i mataffaren och sa korde vi hem barnen somna i bilen sa det var bara att bara upp dem.

Sjalv fick jag en lugn kvall. Jag kollade pa Super Nanny for lite tips verkar som man kan behova det just nu. Nasta vecka ar det tydligen om en singel mamma som gett upp totalt- kanske ser ni mig dar om en sadar 5 ar?? ;)

Idag var det super kallt ute och Mia insisterade pa att inte ta pa sig sina strumpbyxor sa efter ett tag sa jag och skyll dig sjalv men jag vill inte hora ett enda gnall om att du ar for kall ok.. (tyckte jag horde mammas rost i min egen dar men men det funkade ju pa oss sa far kora med samma taktik! :) och hon gnallde faktiskt inte men hon vagade val inte heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback