Keep calm and carry on

Jaha sa var den har veckan nastan slut da.. vi har varit lite smasjuka. Tova har hostat valdigt och jag och Mia har varit forkylda. Men vi har kampat pa som vanligt gatt till jobbet och skolan men jag tror att alla langtar efter helg nu.

Idag efter jobb och skola akte vi hem till Melissa och Holly och lekte och at middag. Det var sa kul att traffa dem.. det hander inte sa ofta nu for tiden nar vi inte har nan bil.

I morgon ska det vara buss strejk har i London och sjalvklart sa ar var kara buss 240 med i strejken.. (vilket svek!) sa vi maste ga hela vagen till skolan, sen maste jag ga hela vagen ner till tuben vilket ju inte ar sa himla roligt. Efter jobbet maste jag sen ga med Tova hela vagen upp till skolan och sen med bada barnen hem... de som strejkar tanker verkligen bara pa sig sjalva. Jag tror dessutom de tjanar typ £27,000 om aret sa vad klagar de pa????



Jag tror jag glomde saga att nar Malin flyttade ut sa fick jag en valdigt fin present av henne som star i mitt kok och ar vacker.. kanns ju som den passar ratt bra just nu!

Kommentarer
Postat av: malin

Ja hur illa kan det bli... kanske ska vi kampa någonstans med våra barn. Få ner boende kostnaden lite.

2008-10-10 @ 21:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback