Lediga Dagar

Nu ar vi lediga i 5 dagar och idag gick jag till mitt gamla jobb London borsen och halsade pa.. ah jag saknar alla dar sa mycket. Alla kande igen mig och fragade nar jag kommer tillbaks.. :-(
Fick lite goda nyheter oxa nar jag var dar.. Idioterna som jag hade problem med har fatt sitt straff. Den ena har blivit sparkad och den andra ska bli sparkad! OCH de har haft en karlekshistoria precis som jag sa!! Well what can I say people get what they deserve.. Skadeglajde den anda sanna gladjen!

Sen var jag och tjejerna och shoppade en ny topp till mamma Mia var smakrad sa roligt jag asgarvade hon hade roliga kommentarer inne i provrummet. Hon gillade saklart en paljett klanning som var ratt snygg men lite val kort for mig (ar ju medelalders!) Sen nar jag provade skor sa fragade jag Mia "vad tycker du om det har?" Da svarade hon "Mamma du har dina egna klader pa dig" Haha 

Glomde saga att nar jag hamtade barnen fran dagmamman igar sa hade Mia precis spytt i hennes hall.. stackarn sen sov hon i 5 timmar och vaknade och sa "Mummy I am better now.." och idag var hon helt aterstalld. Hon hade tydligen klagat pa ont i huvudet och ogonen.. kanske migran?? Kan barn ha det eller?? Men sen sager hon att hon fortfarande har ont i orat sa jag far val ga och halsa pa kara doktorn igen....

Kommentarer
Postat av: Sofia

Härliga kommentarer! ååh migrän ja det borde barn kunna få. Jag fick det första gången när jag var tio... Attans om hon har det! Inte roligt alls. Blev det ingen paljettklänning?? puss puss

Postat av: jenny

Haha ja, Mia är bästa smakrådet! Jag har två guldsandaler från Brentcross, och varje gång jag har dem tänker jag på Mias "guld jenny, guld! ta guld! Fast helst rosa."

2008-10-30 @ 15:36:24
Postat av: Sara

Ha ha ja de ar for harliga.. ;)

2008-10-30 @ 17:41:24
Postat av: Malin

Jo dom kan nog ha migran.. mina barn ar tydligen ocksa sjuka. Sjalv sitter man pa jobbet och funderar pa att ga hem tack for senast

2008-11-03 @ 18:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback