Lite uppdatering igen

Livet ar en dans pa rosor, men det ar en dans med svara steg.. sa det ar val lika bra att lara sig ett par svara dansteg sa kanske man kommer levande ur det har oxa!?

Sa i lordag eftermiddag traffade vi var nya nanny som kommer fran Halmstad och heter Sandra.. det ar nat med mig och tjejer fran vastkusten! Jag gillar dem bast maste jag saga.. sa nu ar hon anstalld och borjar nasta vecka. Ska bli skont med lite mera fritid och tid for mig sjalv.

Sen var det bestamt att jag skulle hem till Malin och kolla pa X-Factor men fick tag pa barnvakt sa jag bestamde mig for att ga ut i stallet.. det var ju inte igar. Sa pa med festblasan (eller nja jeans och svart troja men jag ar ju skitsnygg anda!!) och blanda lite drinkar och sen ivag till klubben. Det var riktigt kul att dansa och slappa loss lite och prata med folk om typ allt men inget riktigt seriost. Ragga faktiskt upp ett fotbollsproffs sa an finns det riv i tjejen! Hi hi hi

Jaha annars sa knallar livet som sagt pa i sin lilla lunk.. jag ska vara ledig i slutet pa veckan for Mia och Tova har lov fran skolan och i helgen ar det ju Halloween sa da skavi kla ut oss.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ååh så skönt att du är lite mer back on track! Och ja västkustens tjejer är det bästa som finns! ;)

Postat av: Anonym

Du kan nog ragga upp vem somhelst. Så snygg söt och social som du är ;)

2008-10-28 @ 20:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback