... och en dag utan barnen

Igar kvall var mina mamma kompisar har och kakade middag det blev god mat och vin och sen faktiskt inte en alltfor sen laggning.. ingen var direkt pa humor for att ga ut sa vi stannade inne. Malin stannade over natten och nu idag var Mia och Tova med sin pappa hela dagen sa jag hangde pa Malin och barnen till parken dar vi at en god lunch tyvarr var det svinkallt ute och jag var ju sjalvklart inte kladd att vara ute i sadan kyla att jag kanner mig fortfarande som en isbit. Men trevligt var det och sen hangde vi lite hemma hos Malin gjorde kladdkaka och drack chai te. Fast det kanns valdigt konstigt nar man inte har barnen med sig lite tomt maste jag saga... :(

Ikvall har vi kollat XFactor det borjar dra ihop sig nu och de ska valjas vilka som ska ga vidare till live show sa spannande.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback