Stackars oss

Som rubriken sager stackars oss! I fredags natt vid 3 tiden vaknade Mia och hade 40.1 graders feber det har faktiskt aldrig statt 40 pa den dar orontermometern innan bara typ 39.8 eller nat sa da blev jag ratt orolig. Pumpa i henne lite nurofen och calpol osv och sa somnade vi om. Hela lordagen var hon sjuk och hade hog feber men pa kvallen verkade hon lite battre. Sen under natten hade hon 40 grader igen och nu idag sa verkade hon battre bara 37.5 men i eftermiddags sa blev hon dalig igen sa jag akte till walk in centre det ar som akuten typ. Dar kollade de henne och sa att hon har oroninflammation och att det ar verkligen inte bra med 40 graders feber sa lange fy och smisk fick man sig en tillsagning. Nu sover hon sott i sin sang och hoppas nu att det blir battre.

Sjalv tror jag att jag har fatt bihaleinflammation sa jag ska ga till doktorn imorgon.. :(

Kommentarer
Postat av: jenny

åh det låter inte bra...ät mycket glass! och krya på er! massa kramar och pussar

2008-10-19 @ 22:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback