Stressad, sjuk och elandig

Jag ar sjuk kanns som jag skulle kunna do men det ar ju inte sa allvarligt. Stanna hemma fan jobbet jag tror faktiskt inte jag varit sa har sjuk sen typ innan jag fick barn. Inte ens droger hjalpte! Sa har lag jag hela dagen och hade sa trakigt.. sen jag blev mamma har jag faktiskt glomt bort hur det var att stanna i sangen en hel dag det var ratt trist och ganska ensamt. Jag kolla pa nagra sana dar daytime TV ni vet sapor och annan skit..

Sen var det dags att hamta upp barnen fran dagmamma och skolan. Ikvall har i haft mysigt kollat pa Alvin and the Chipmunks barnen alskar den filmen och den har gatt manga ganger pa dvd:n men jag har faktiskt inte tittat pa hela filmen innan. Den var bra och rolig och det basta var att vi hade sa mysigt tillsammans och gosa i soffan.. sana stunder sa kanns livet anda vart att leva. :)



Barnen har samlat klistermarken till sina reward charts hela veckan och jag tror att beloning denna gangen ska bli ett biobesok.. vad tror ni om det? Da far jag ju oxa njuta lite av att barnen varit sa snalla.. ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åååh krya på dig! Och Mia med..Inte kul att vara sjuk. Bion är ni väl värda! xxx


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback