Vi gar

Har gar vi till skolan en solig morgon. Mia och Tova med sina nya vinterjackor.. maste ju kopa  blaa till skolan och det var ju inte sa poppis men det ar harda regler som galler har.



Har annars inte hant sa mycket jag ar fortfarande jatteforkyld och igar natt hostade jag sakert i 4 timmar sen slapade jag mig upp tillslut och gjorde te (tyvarr var honungen slut) sen fick jag sova lite tills Mia kom in och vackte mig och gnallde och sa att hon hade ont i orat. Ja som sagt vi ar en liten sjuk familj for tillfallet men vi hoppas att vi snart blir friska. Ikvall ska jag kolla pa Super Nanny och ta det lugnt.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kolla så snygga tjejer!

Krya på er! JAg tänker på er

Kramar i massor!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback