4 barns mamma?

Igar efter jobbet motte jag upp med Malin och hennes 2 barn som satt sovandes i bilen. Malin skulle pa intervju sa jag erbjod mig sjalvklart att ta hand om hennes sma trollungar. Vi bytte plats jag tog bilen korde ner och hamtade Tova hos dagmamman och sen upp till Mias skola. Ut med 3 barn ur bilen. Isak gick sa fint och Rakel & Tova holl hand sa snallt. Inne pa skolgarden tittade alla engelska mammor pa mig typ ar hon inte klok hur manga barn ska hon ta hand om idag?? Men det gar nastan lattare nar man har fler for da ar det som barnen kanner pa sig att de maste uppfora sig.
Hem och gjorde spagetti med baconsas som barnen gillade. Sen lekte de snallt tills Malin kom och hamtade sina barn.
Tova dackade i soffan vid 6.30pm sa da stadade jag och Mia barnens rum det sag ut som en angvalt gatt fram dar.

Idag ska vi hem till Cat & Ava och ata middag efter skolan det ska bli trevligt..

Kommentarer
Postat av: Malin

Ångvälten var nog mina barn tusen tack du är en stjärna *****

2008-09-23 @ 19:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback