Borta bast Hemma bra??

Nu ar vi tillbaks i UK igen har precis lagt barnen som spenderat dagen med sin pappa medans jag stadade. Imorgon kommer namligen Tovas larare pa hembesok och ska inspektera. Sa huset maste vara RENT..

Vi sov till 8.30 idag vilket ju ar 9.30 i Svea sa vi sov verkligen lange. Man markte att Mia och Tova tyckte det var skont att vara hemma i var lagenhet med heltackningsmattor det blir sa tyst... Flygresan gick bara bra fast Mia och Tova var lite smatt uutrakade pa slutet och jag orkade inte ens prata med dem for mina oron gjorde nat fruktansvart ont och sen horde jag inget pa typ hela kvallen sa jag gick och la mig sa fort jag kom hem. Innan barnen.. hi hi hi

Alltsa tiden gick verkligen superfort nar vi var i Sverige. De forsta dagarna spenderade vi ensamna eftersom alla var bortresta men det var skont och vi kunde gor precis som vi ville.

Sondag morgon tittade Lillemor och Klara in pa besok och det var kul for jag hade aldrig sett hennes lilla flicka.. inte sa liten langre men det ar svart att hitta tid.
Sen sa kom Jenny upp hela vagen fran Lund och vi var och fikade och traffade aven hennes snalla mamma. Tova och Mia var nog lite sma forvirrade.. fanns Jenny fortfarande???? :)

Pa mandag morgon var jag, tjejerna, Linda och hennes dotter Wilma pa Oppna Forskolan och det var verkligen trevligt. Ja ni vet valdigt svenskt med ett helt kok dar man fick fika och dar kunde barnen aven pyssla. Vi gjorde hander med guldfarg snacka om att Mia och Tova var glada. Sen fanns et helt rum till med allt mojligt en rutschkana och ja andra leksaker. Dar hade vi oxa sangstund pa slutet men jag kunde bara tva latar alla andra var alldeles for moderna for mig. Sjalv haller jag mig till Ba Ba Vita Lamm.

Mandag kvall blev jag bjuden pa supergod middag och mys. Det var underbart :)

Tisdag akte jag mamma syrran och tjejerna till Boras Djurpark. Det var perfekt inget folk sa vi kunde ga runt i var egen takt och kolla pa alla fina djur. Jag kom knappt ihag att det var sa stort dar och att det fanns sa manga djur. Tisdag kvall anlande Shauna, Andy och Ella de var trotta men resan hade gatt bra. Kart aterseende!

Onsdag formiddag tog jag en promenad pa stranden nagot man verkligen saknar nar man bor i London.. Det var fint..

Torsdag var vi mest hemma, jag tog en kaffe med Anna och Fredde nar mamma tog barnen till Bengt som inte kunde traffa en forkyld som jag. Kvallen spenderade hela familjen hos Pappa & Lotta.. det var kul det ar ju inte ofta vi alla samlas pa ett stalle om man sager sa.

Fredag formiddag blev jag bjuden pa underbart god fiskgratang valdigt god jag maste fa smaka den igen snart! Resten av dagen spenderade jag med min farmor och farfar som kort nder for att traffa oss. Det ar alltid lika roligt att traffas. 
Fredag eftermiddag hade vi kalas for Mia (och Tova) ja vi skulle ha kalas for Tova men hon somnade vid matbordet klockan 6 stackarn hon var sa trott.. sa Mia fick all uppmarksamhet och massa presenter och supergod tarta. Tova firade vi pa lordag morgon istallet..
Fredag kvall akte jag till en kompis och halsade pa. Kolla pa Barbie film och drack kaffe och myste in pa smatimmarna.. ;)

Lordag var det dags att aka hem da.,. vi hann med en fika pa stan med mamma sa det var schysst och sen akte vi i god tid till flyget. For forsta gangen pa alla 9 ar jag bott i London var jag ratt sa lessen nar jag gick ut mot planet.....


Kommentarer
Postat av: Sofia

Låter som om ni haft en underbar vecka! Synd bara att jag inte fick träffa er! Puss Puss Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback