Helgen

Forst ett kort pa mig och Tova som fotograf Mia tog igar:



Lordagen kalas var trevligt och Tia fick en massa fina presenter- vi gav henne en cleaning trolley en san som Tova redan har. De ar ratt sa populara bland foraldrar oxa faktiskt eller kanske sarskilt.. ;) Vi hade san tur med vadret vi satt ute i tradgarden och det kandes som typ 25 grader, jattegod mat fick vi med och vitt vin. Sen fick jag skjuts hem av Jessica tack snalla och nar vi precis kommit innanfor dorren kom Malin som hade det ensamt hemma och sov over. Vi dukade upp med chips och vin och kolla pa XFactor.


Fodelsedagsbarnet Tia 3 ar


Mia i nya fina klader fran mormor Lisa


Tova latsas att hon jobbar pa dramaten? ;)

Idag skulle vi egentligen gatt pa ett annat kalas men jag kande mig sa himla trott och fortfarande forkyld och orkade faktiskt inte aka hela vagen ner till sodra London sa jag ringde aterbud. Istallet sa packade vi en picnic och akte med Christina & Co till en park i narheten som har en stor och BRA lekplats som barnen gillar. Dar traffade vi pa en annan svensk mamma som vi kanner sa det var trevligt. Nar barnen lekt av sig sa kopte vi glass forst fick vi sta i ko i 30 min. men det var det vart..


I parken Elias, Adam, Mia och Tova

Kommentarer
Postat av: Sofia

ååh verkar som ni ahft en underbar helg!

Postat av: Anonym

Tova måste brås på din moster Doris? Kramar

2008-09-19 @ 21:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback