Mias forsta dag i skolan

Min stora tjej borjade skolan idag.. sa nu ar hon verkligen ingen liten flicka langre.. sarskilt nar uniformen kom pa da kandes det lite nervost. For bade mamma och Mia... kanske mamma mest?!




Kameran i hogsta hugg! 

Forst fick vi traffa headteacher och skriva pa en massa papper om ditten och datten och sen sa hon: Well Mia you are a very attentive girl and you can listen so you will have no problem in class"  Sen fick vi ga in till klassrummet dar Miss Morgan vantade och Mia tyckte nog det var lite laskigt och annorlunda och tararna kom nastan nastan.. sen gick jag till jobbet och i eftermiddags vid 3.15pm gick jag till klassrummet och hamtade upp henne. Nar hon sag mig blev hon jattelessen och da blev ju klart jag lessen men det var bara nerver och en massa kanslor for sedan blev hon glad och tog in mig till klassrummet och visade mig hennes star chart dar hon redan fatt en stjarna! :) Sen sa hon: "Mummy I was the only one who remembered to always put my hand up when I wanted to speak" Sen pratade hon om sklan hela vagen hem sa detverkar som hon haft en toppen bra forsta dag i skolan.


Kommentarer
Postat av: Mormor

What a nice schoolgirl you are Mia. Good luck...

2008-09-11 @ 08:31:44
Postat av: Sofia

Vilken tjej!!! WOOOOW

Stolt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback