Mycket Buss Just nu..

En dag i mitt liv ser ut ungefar sa har just nu:

Vi gar upp vid 7.30 och klar pa oss, ater frukost tillsammans mysigt a barnen ater Bran Flakes (Tack Malin det var du som kopte dem!) sen gar vi till var kara Buss aker till skolan, jag lamnar av barnen, vantar pa nasta Buss och aker till Tuben.. tar tuben in till jobbet och jobbar i 4 timmar, sen tar jag tuben igen, gar och hamtar Tova hos dagmamman, sen tar vi en Buss till Mias skola och sen tar vi en sista Buss hem igen. Som sagt ovan en hel del Buss i mitt liv.. det enda positiva med det ar att nu har man borjat lara kanna busschaufforerna sa de stannar alltid och vantar om man ar sen till stoppet.

Idag fyller min kara lillebror ar sa vi GRATULERAR och sjunger hela familjen. :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja branflakes är nyttigt och gott...

2008-09-22 @ 11:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback