Positiv som fan

Just nu skralar Magnus Uggla (och jag!) i stereon i koket "Om man ar positiv som fan sa gar allting bra" himla skon lat alltsa man blir ju glad bara man hor den.. och sa sant som det ar sagt. Bast att alltid vara positiv sa blir det bra tillslut.

Nu ar det Jewish New Year sa mina chefer har inte varit pa jobbet idag och inte imorgon heller jaha kanske ska bli judisk sa man far ta ledigt sa dar lite hur som helst.. Tank idag gjorde jag nat mycket dumt och var glomsk annars inte min stil men men val pa tuben som precis stangt dorrarna sa kom jag pa att nycklarna till kontoret lag hemma pa byran. Oops hoppade av pa Finchley Central ner till Mill Hill taget och vanta 5 min och sen hela vagen hem till lagenheten hamta upp nycklarna och sen tillbaks samma vag och in till jobbet.. Phew.. jag tankte nagra ganger at jag skulle skita i att aka dit overhuvudtaget men saklart duktig som jag ar satt jag snart pa jobbet och knappade pa tangenterna.

Jo jag glomde skriva en rolig sak som hande igar.. historian gar sa har: 2 ganger per dag gar jag och barnen forbi ett privat gym som ligger precis jamte vart hus.. darinne finns en ganska sexig och snygg instruktor som jag har kollat in.. ;) iaf vi sager ju aldrig nat till varann for ja vad ska man saga liksom.. men sa igar trillade Mia med sin scooter rakt framfor dorren pa gymmet (nej jag puttade henne inte!!) sa da borjade vi ju klart prata eller ja han pratade- jag fick tunghafta vilket jag aldrig far.. ha ha.. ja, i sana situationer ar det ju ratt bra att ha barn.. vi far val se om det blir nagon fortsattning pa den historien. Jag tankte kolla om man kanske kunde fa privat lektioner i lagenheten nan kvall.. sitter ju anda bara dar och ruttnar..

Nu var det snart October da.. ibland ar det fortfarande sommar kanns det som.. i slutet pa October har Mia och Tova lov fran skolan sa da ska jag vara ledig sjalv ett par dagar.

Kommentarer
Postat av: Jess

Jag tror faktiskt du puttade henne!

2008-09-30 @ 23:22:14
Postat av: Mamma

Jag tror att jag håller med...

man måste ju ligga i för att något skall hända

2008-10-01 @ 15:10:59
Postat av: Mischa

fin blogg =)

Postat av: Sara

Har ni tva gaddat ihop er eller??! Ha ha :)

2008-10-01 @ 22:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback