Resten..

.. av helgen tog vi det lugnt.. det hande egentligen ingenting. Jag laser som en tok just nu och har precis last klart "Det Verkliga Livet" av Hanne-Vibeke Holst kanske inte basta boken just nu men den var helt ok och gav mig anda bara lite mer bevis pa att alla man ar likadana i grund och botten! Nu ska jag borja pa en dackare istallet. Ja man har ju ratt mycket tid pa public transport sa da hinner man ploja igenom ett par bocker i veckan.

Idag var jag ledig fran jobbet sa jag tog med Tova pa mammatraff och kakade fantastiskt god smorgastarta som Cecilia hade gjort alldeles sjalv. Var "taxi" Jessica kom sa snallt a hamtade oss och sen hangde de med hem en stund efterat. Vi snacka mest skit om man och deras lustigheter.. ;)  

Ikvall har jag och barnen lagat mat tillsammans.. lax med potatis och hollandaisas och sa fixade Mia gurkor och tomater till. Det var riktigt mumsigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback