Som bortblasta

Nu har Familjen Ahlin flyttat ut.. igar kvall passade jag alla barnen medans Malin flyttade alla grejer. Sa nu ar de som bortblasta och kanns valdigt tomt har utan dem. Det gick ju bra alla sov som stockar hur svart kan det vara.. och jag satt och kolla Desperate Housewives som borjat igen. Gillar det.. tank om man bodde dar pa Wisteria Lane nastan lika mycket drama som i mitt liv! lol ;)

Nu ska jag satta mig och fylla i en sadar 10 blanketter infor Tovas forskole start imorgon. Vet inte hur det funkar i Sverige men har maste man tex godkanna med underskrift att ens barn ska fa akutvard om det nagon gang skulle behovas.. men halla vem sager nej pa den fragan??

Sen far jag val stalla mig och stryka det ligger en stor hog och vantar... sa trakigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback