Mammorna fikar

Haromdagen bestamdes att jag, Anna & Cecilia skulle traffas och fika.
Barnen i alla mojliga olika aldrar och Mia har halfterm sa hon ar ju oxa med.

Efter ett par forsok:
Traffas hemma? Nej det ar trakigt for barnen
Kanske traffas i parken? Men nej det kommer nog regna pa onsdag....
.....blev det IKEA

Mammorna alskar att fika pa IKEA, sarskilt Mamma Sara for man far gratis kaffe pa vardagar!

Tova och Mia skrev direkt in sig pa Smaland -sa kallas lekrummet.
Smaland da tanker jag pa farmor och farfar

Mammorna gillar Smaland for dar far barnen leka gratis i 45 min och da kan man fika i lugn och ro eller ga runt och plocka at sig sant man inte behover ;)

Mina barn ar sa duktiga nar vi ar ute pa aventyr och sa sjalvstandiga

Hand i hand gick dem ivag och kopte Jelly..
i vantan pa att fa betala slank det mesta ner i magen men det ar val inte sa konstigt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback